2011/04/19

Inele

Dintre toate bijuteriile inelele sunt preferatele mele si aproape mereu port cel putin unul. In trecut eram foarte dezamagita fiindca vedeam atat de multe modele frumoase, insa niciunul nu era potrivit masurii mele, eu am degetele destul de subtiri, de pianista cum imi spuneau unii, si imi place sa le port pe inelar, indiferent de forma si de marimea lor. Inelele pe care le-am facut zilele trecute au ca baza cadre din bronz cu o marime reglabila, asadar sunt potrivite aproape pentru oricine. La modelele de astazi am folosit perle de culoare roz si negru si margele crackle de 6 mm in diverse nuante de verde. Zilele urmatoare va voi prezenta si alte modele, dintre toate sper sa va placa macar unul :P 





3 comments:

  1. Buna Julia, mie imi place cel pe verde, imi place nuanta, astept sa vad ce modele minunate mai realizezi si ce culori alegi pentru saptamana asta, spor maxim !!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti place! Si preferatul meu e tot cel verde! :)

    ReplyDelete
  3. cel verde este superb; l-as vrea si pe acesta :)

    ReplyDelete