2011/04/11

Cercei

In ultima vreme postarile mele au fost mai rare si asta datorita faptul ca am fost intr-o mini vacanta, insa ma intorc in forta sa spun asa :P La ultima comanda de materiale am primit niste margelute care mie mi se par foarte deosebite, in sensul ca sunt foarte vii colorate si sunt din sticla. La cercelusii de azi am folosit acest tip de margele din sticle si accesorii argintii. Sunt destul de lungi, cam 10 cm, insa nu sunt deloc grei.  Margeluta arata ca un ou mic de Paste, in poza insa nu luceste la fel de tare ca si in realitate, sper sa va placa! 
Cercei - 12 lei 


4 comments:

  1. Kauniit, tykkään oranssista väristä:)

    ReplyDelete
  2. Sunt frumosi, seamana cu prima pereche de cercelusi facuta de mine, doar ca margelusa mea era bleumarin si lanturile mai mici, argintii si negre. Trebuie sa-mi mai iau cadre de astea, mi-au placut mult!:)

    ReplyDelete
  3. Superbi! Julia pana la urma cum putem comanda de pe blogul tau? Pup!

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca va plac cercelusii!! Pt a comanda trebuie sa imi trimiti mail cu perechea care te intereseaza iar livrarea se face din posta daca nu esti din Timisoara :)

    ReplyDelete