2011/03/17

Blog Award

Am primit acest premiu de la http://askartelinitte.blogspot.com/ careia ii multumesc mult pentru aprecieri !
Regula este de a raspunde la doua intrebari :
1 Sa stabilesc obiectivele blogului meu .
2 Sa enumar 10 lucruri care imi fac placere . 

1. In momentul cand am facut acest blog nu aveam un obiectiv clar despre ce anume vroaim sa postez sau sa fac, pur si simplu consideram convenabil sa imi creez o lista cu toate blogurile pe care le urmaream la acel moment si sa le pot accesa rapid si cu usurinta. Cam tot in acea perioada am descoperit bijuteriile unei fete care mi-au placut foarte mult, insa cum nu le puteam comanda pe toate m-am ambitionat sa mi le fac eu. Si de la 5-10 perechi cat intentionam sa-mi fac am ajuns la mai mult de 100. Si asa am inceput sa postez poze cu ei, iar vorbele frumoase ale unor fete m-au incurajat sa continui. Deci nu cred ca as putea numi un singur obiectiv pt acest blog. Pe cat de mult imi place hobby-ul meu, pe atat de mult indragesc sa citesc si alte bloguri cu sfaturi despre make-up, moda, culinare sau pe cele care imi impartasesc pasiunea pentru bijuterii. 
2. La cel de-al doilea punct nu voi enumera chiar 10 lucruri, va voi spune doar ca imi face placere sa creez bijuterii, sa urmaresc documentare, sa ma plimb in zilele insorite pe plaja si sa admir marea, imi face placere sa calatoresc si sa vizitez locuri noi. 

Dau si eu mai departe premiul la: 

No comments:

Post a Comment