2011/02/03

Premiul "I love to read your blog"

PREMIU 

Vreau sa multumesc pentru acest premiu lui Astrid ( http://nefertiti-uniquejewellry.blogspot.com/ ). Ma bucur ca imi urmareste blogul si ca postarile mele sunt pe placul ei. 

Conform regulilor ar trebui ca si eu la randul meu sa ofer acest premiu altor 10 persoane, insa nu voi face acest lucru. Prefer in schimb sa spun ca imi plac toate blogurile pe care le am in lista, fiecare are ceva deosebit, ceva de interesant de spus sau de aratat, indiferent ca e vorba de make-up, creatii hand-made sau orice altceva. Ma bucur sa fac parte din aceasta lume a "blogosferei" sa-i spun asa si citesc cu mare drag postarilor celorlalte fete. Asadar ofer acest premiu tuturor celor din blogroll-ul meu :) Kisses! 

Premiul"I love to read your blog"

No comments:

Post a Comment